Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

25 december 2012

Kategori: Allmänt

Hoppas ni hade det superbra igår! 
Igår så kom mina syskon vid 12 och då åt vi lite eller ja, ganska mycket! Sen öppnade vi julklapparna, åkte till mormor och morfar och sen på kvällen åkte min tränare och jag bort till hennes föräldrar en stund. Vi spelade sällskapsspel och hade jättekul!
Jag måste verkligen försöka börja träna efter all godis som jag kommer äta nu under lovet.. Problemet är tiden, jag hinner aldrig.. Jag hade velat att ett dygn var längre så man kunde åstadkomma mer! Håller ni inte med?
 
För övrigt var min jul bra! Fick massa bra julklappar, bla parfymen och locktången som jag visade igår (ska försöka locka håret sedan, ni kanske får en bild, beror på hur bra det bli ;) ), presentkort, ansiktskrämer, body butter från älskade body shop och acne killer som förövrigt var asbra! Rekommenderar verkligen den!!
 
Idag åkte vi bort till stallet och gav hästarna mat och mockade osv. Jag skulle verkligen inte gå på gårdsplanen egentligen, det är blank is då det har varit plusgrader och regnat i ett dygn. LIVSFARLIGT för mig och gå där! Trodde att jag skulle trilla minst åtta gånger men jag överlevde faktiskt det med! Jag trillade inte en enda gång, STOLT! 
Om vädret kan fortsätta vara såhär underbart så kanske jag kan släppa pollen på paddocken imorgon och jobba honom lös i alla fall! Skulle vara jättekul!
saknar sommaren, saknar tävlingarna, saknar träningarna, saknar polen resan med klassen, saknar solen..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: