Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

17 november 2012

Kategori: Allmänt

HEELG!! Gissa om jag är glad??!
Men det är mycket jag behöver göra. Plugga spanska, matte (stort matteprov på fredag), svenska argumentationen, engelska boken, referat och recension osv osv......... BLÄÄ! 
 
Ska rida min fina nallebjörn på banan imorgon mä. Red en liten tur i skogen idag. Det är så skönt att han är så positiv och glad frammåt! 
Denna veckan har jag faktiskt hunnit rida på tisdagen och tordagen så han är igång. Slutade 20 i tolv i tisdags och 12.20 i torsdags, helt okej! Har ju ridit med vanlig sadel och vanligt 2 delat D bett men denna veckan har jag haft westernsadel och stångbett. Han är gladare för det bettet för att han vet att jag inte kommer ta honom i munnen alls, han störs alltså inte i munnen! Jag trivs också mycket bättre med stångbett. Det är bara enklare för mig, antagligen för att jag är så van vid det nu efter några år! 
 
Ni som läser detta, kan ni inte tipsa mig om saker att blogga om? Något speciellt som ni vill veta eller för att göra bloggen mer intressant? Puss! ♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: