Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

18 november 2012

Kategori: Hästarna

Har eran helg varit bra? Min var helt okej! Har bara tagit det lugnt, varit hos pappa, ridit, spenderat min tid i stallet och kollat på serier. Kände att jag behövde det.. 
I morse erbjöd sig mamma att åka själv bort till stallet och ta morgon höet osv. Så jag fick sovmorgon till 9 :) Åkte bort och red en tur i skogen i skritt och gick sedan in på paddocken en stund. Tränade lite skänkelvikningar och fina övergångar och få pleasure gångarter. Gick bra tillslut! Han är dock inte 100, men det är inte jag heller! Har fortfarande väldigt liten motivation till att rida. Men det är ju nu vi ska förbättras till tävlingarna! Blev dock lite bättre när jag bytte till stångbett, har lite mer att hålla koll på med min sits, kan inte riktigt fuska lika mycket ;) 
Nu idag har jag lagt ungefär 2 timmar på matte och engelska.. Inte lika kul, men det behövde göras.. Har kvar lite Ben&Jerry's sen igår så efter kvällsfodringen så ska jag kolla på White Collar.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: