Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

JULLOV!!

Kategori: Hästarna

Hej igen!
Jag är så SJUKT lycklig! Äntligen jullov, kom verkligen när jag som mest behövde det! Ska försöka komma igång med bloggandet. Är så sjukt mycket i skolan, två uppsatser, stort kemiprov osv sista veckan.. Varför valde jag att gå natur/natur?
Tyvärr är det ju snö så kan inte rida nu på ett tag... Ska försöka ta mig ut på åkern någon dag och plöja i snön med bebis! 
 
 
Jag berättade i något inlägg innan hur pollen betedde sig när han först kom till gården.. Knappt något av det är kvar. Nu är bebisen trygg! Fortfarande lite stökig i boxen, men han står ju inte där det är ju bara när jag borstar osv. Men så fort jag går in i boxen igen och borstar så backar han, lägger ner huvudet och vilar. Det bevisar hur mycket han litar på mig nu!
När hovis var här och tog bort hans skor var jag i skolan och mamma tog in honom. Han stökade runt hela tiden i stallet när hovis var där och mamma sa: Jag får nog åka och hämta Hanna! Hovis undrade var hon menade och hon svarade: Ja, såfort han ser Hanna så blir han ju lugn igen. Jag ÄLSKAR verkligen min polle. Han är, som hovis säger varje gång han ser honom: en riktig sagohäst! 
 
min egna sagohäst..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: