Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

Bebis!

Kategori: Allmänt

Utan grimma, utan rep, utan godis och utan tvång! Detta var i söndags, har dock inte hunnit blogga om det än. Därför kommer det upp lite sent...
Bästaste häst! (ignorera att han är så skitig) ;) 
Planen med pollen nu under vintern är faktiskt att jag ska göra såna här saker (funkar ju dock inte när paddocken är stenhård...) Jag ska sitta upp och rida med bara ett rep runt halsen och få honom att lyssna på mig. Tror detta kan hjälpa väldigt mycket när jag sedan har stångbett och sadel då jag bara kan styra honom med sitsen och benen! 
Skulle gjort detta igår men blev sjuk, har varit hemma ifrån skolan igår och idag.. Hatar det. Missar dessutom en kompis fest, inte okej... 
 
Det är helt fantastiskt att göra sånt här med hästen, han litar på mig! Jag går, han går. Jag joggar, han joggar. Jag springer, han springer. Hoppar jag, hoppar han ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: