Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

Äntligen hemma!

Kategori: Hästarna

Hemma ifrån stallet nu!
När jag först kom dit så valde jag att släppa honom på paddocken först. Det tog lång tid i dag, han ville inte komma in till mig på mitten (ärligt). Så det tog låång tid idag. Men han slickade sig om munnen och kom in till mig!  När jag satte mig på huk då så kom han och la mulen på min axel, älskade polle! ♥
Efter ca 2 timmar så red jag ett pass på ridbanan med. Tog 2 delat vanligt bett idag för att verkligen lösgöra honom. Mycket skänkelvikningar, öppna, sluta, volter med öppna och sluta osv. Det gick bra men inte super. Både hästen och jag hade en dålig dag idag....
 
Men jag slapp undan regnet för det mesta i alla fall, när jag släppte pojken på paddocken så regnade det ganska mycket men inte när jag red. Sen nu när jag kommit hem så vräker det ner regn... Typisk svensk sommar, jag är så trött på det..! Om typ 2 veckor börjar skolan igen.. BLÄÄÄ, orkar inte med skola! 
en liten bild från förra gången jag jobbade honom lös..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: