Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

Följa John!

Kategori: Hästarna

Hade sovmorgon idag, gick ju och la mig vid 1 tiden.. Men vid halv 11 åkte jag bort till gården och jobbade hästen lös. Han tyckte det var jättekul, dessutom hade jag morötter i fickan ;)
Han var jätteduktig, följer mig vart jag än går, hoppar jag över ett par bommar som ligger på hög hoppar han precis efter mig, jag älskar min häst!
 

Släppte honom i en gräshage på gården nu så att han får beta tillsammans med våran lilla, hon är 4 år gammal. Han får vila nu, sen lite senare ska vi rida ner båda till sjön, efter det får det bli ett litet pass på banan inför tävlingen!
Kram Hanna! 

Kommentarer

  • Sandra på SSridsport.blogg.se säger:

    Gud vad fin! :D Skulle du vilja göra ett länkbyte med oss? Där vi länkar varandras header i ett inlägg och skriver en liten text? :) Om du är intresserad skicka ett mail till oss på [email protected] så förklarar vi mer. Kommentersfältet är inte alltid att lita på så det blir bättre över mailen :) Kram!

    2012-08-05 | 12:47:51
    Bloggadress: http://SSridsport.blogg.se

Kommentera inlägget här: