Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

Min häst är vit?

Kategori: Hästarna

Hej igen!
Sorry att jag inte bloggade mer i går. Jag var hos pappa och firade hans födelsedag!
Idag har vi återigen ridit ner hästarna för att senare ska de longeras och imorgon är det dubbel träning. Sen på söndag är det ju tävling, är typ nervös... Jag blir värre och värre med detta med tävlingar.. -.-'
 
Vi hade planerat att tvätta hästarna på imorgon kväll men det var så soligt så vi gjorde det idag. Min häst är tydligen vit under all skit! 
Okej, nu överdrev jag lite men ändå ;)
Hans man och svans är det med, han är tvättad med vit shampo! Det funkar utmärkt. Ska försöka komma ihåg att ta några bilder senare idag! :)
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Once Upon A Time, superbra serie det där!
Kramar från polle och mig! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: