Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

Ridpasset!

Kategori: Hästarna

Överlag gick passet på banan jättebra! Vi gjorde många volter och små åttor för att böja igenom honom. Han har svårare för ett varv men min tränare hjälpte mig och tillslut gick det jättebra!
Gjorde mycket avsaktningar från trav till skritt trav till halt osv utan hand, så bara genom att sitta emot i sitsen. Gjorde även detta i galopp, gick inte super i början men tillslut gick det superbra! Han leker lite med mig när jag har stångbettet och han vet att jag bara har en hand liksom. Men när jag väl säger till att jag kan komma åt honom ändå så funkar det utmärkt! :)
I denna takten så är vi är fit for fight till tävlingen! 
En bild från en western riding förra året då vi tävlade på två händer och vanligt bett.
Det går bara bättre och bättre med min älskade häst! :) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: