Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

Skitdag...

Kategori: Hästarna

Hej!
Innan jag stack bort och red så kollade jag på det nya avsnittet av Pretty Little Liars (den bästa serien någonsin!)
Gjorde popcorn till med ;)
Ridningen idag gick... För att vara ärlig, SKIT! Kände direkt när jag satte upp att han var konstig. Han gick när jag satte upp vilket han ALDRIG brukar göra. Blev rätt för precis allting hela tiden! Jag försökte vara tålmodig och vänta ut honom men det hjälpte inte. Så jag satte direkt av för att inte göra saker värre.. Och jag är alltid noga att aldrig ta ut min ilska på honom. Jag blev mest ledsen hur han betedde sig.. Min tränares kommentar var:
När de beter sig så så vet man att man börjar komma någonstans. För att när man jobbar de så orkar de ändå hålla på med såna saker, de kan övningen och då kan de göra andra saker samtidigt tex att bli rädd för onödiga saker som han har sett i flera månader! (det är bra att tillägga att hon vunnit SM ett flertal gånger, så hon vet vad hon pratar om! Hon har en häst som gjorde så med! För övrigt är det den hästen som jag lärde mig rida och tävla på, älskar den hästen så sjukt mycket!)
Nu efter stallet så satt jag mig och kollade på handbollen Sverige-Danmark! VI VANN!! De e gött Sverige :)
bild från en liten tävling i höstas!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: