Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

<3

Kategori: Hästarna

Hej!
Det blev en lång sovmorgon idag, det behövdes verkligen! Men sen blev det att åka upp till betet och mina älsklingar. Eftersom vi ska till Öland i några dagar nu och bo i en kompis lägenhet så flyttade vi hästarna till nya hagar, min häst kommer bli smällfet! Nu är han lagom, han brukar gå ner lite under vintern och våren, hur mycket mat och lucern han än får, så detta klär honom faktiskt. Men det skulle vara bra om han kunde hålla vikten nu eftersom det är tävling i augusti, det är förövrigt helgen innan skolan börjar igen..... -.-'
Efter vi hade fixat vattnet osv, så tog vi en lång skrittrunda på två av hästarna. Han var typ pigg! Jag kommer att sakna min älskade polle, min bästa vän...
Kan nog inte beskriva hur mycket jag älskar denna häst...! <3
Och ja, mina solglasögon är snea, måste försöka fixa dem... -.-'
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: