Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

31 juli 2012

Kategori: Hästarna

Nu ber jag om ursäkt en andra gång för dålig uppdatering... 
I alla fall, var uppe på betet och red motionsrundan som vi kallar det, med bra trav och galoppsträckor. Har ju inte ridit på några dagar nu eftersom vi varit i väg och sen inte haft tid för att rida. Min polle behövde lite semester. Men nu är det igång igen! Han måste bli fin och samlad innan tävlingen den 19 augusti! I går så travade  och galopperade vi ganska mycket för att få upp flåset, han har ju väldigt bra grund kondition! Längtar dock till hovis kommer, för han är lite lång i hovarna nu och då tappar han bak, (snubblar lite)... Han behöver också nya framskor! Hoppas verkligen hovis kan innan tävlingen, annars är jag körd.. 
min bebis.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: