Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

Det där med rubriker.....

Kategori: Hästarna

Somnade sent i går kväll eller ja, i morse och var tvungen att gå upp tidigt idag för att åka ut till stallet. Har 15-20 min upp. Eftersom att vi inte har någon ridbanan uppe på betet och bara har stallet 1,5 km ifrån så bestämde mamma och jag att vi skulle rida ner våra hästar så att de får stå nere i vinterhagen i några dagar. Sen så skulle min tränare ha en lektion, men jag hoppade den och sa till en kompis som gillar min polle att hon kan ta honom på den lektionen. Jag tycker att det är nyttigt att se någon annan rida sin häst med! Han gick super fint! Hon som red honom har ridit honom några gånger innan. Särskilt precis när han kom till gården och hon tyckte att han skötte sig utmärkt, att det var stor skillnad på då och nu! Jättekul att höra att man har gjort ett bra jobb med hästen! :)

Kanske tar en ridtur lite senare idag med eller så släpper jag honom bara i paddocken när jag ändå har honom nere på gården!

 

Min lagom tjocka häst! Men här ser han faktiskt rätt okej ut när han lyfter upp magen lite!                                     Kram Hanna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: