Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

Lördags!

Kategori: Hästarna

Hej bloggen!
Första inlägget här då :)
I fredags red jag ner hästen till gården i från betet. Sen i lördags så släppte jag han i paddocken för att han skulle få springa av sig lite. När han först kom hit för sådär 7 år sedan så gjorde han ingenting, det var precis som att de andra ägarna höll honom hårt och sa till honom att han inte fick bocka av sig och skällde på honom när han gjorde det. Han höll tillbaka helt enkelt. Men det har jag totalt fått bort. Det är hans chans att verkligen bocka av sig lite innan han får jobba. 
Nu kan jag ju säga att han är en helt annan häst! Nu märks det att jag äger en arab! Han springer runt och visar upp sig. Men så fort jag sätter mig ner på huk så kommer han in till mig i mitten. Sen brukar vi leka följa john! När jag börjar springa så travar han precis bakom mig. Stopp och allt möjligt, han följer mig vad jag än gör! F*n vad jag älskar min häst!
Kram Hanna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: