Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

Söndags.

Kategori: Hästarna

Tjoo!
I söndags var jag och Ghostis på tränings dag hos vår tränare (även min vän). Det gick skitbra. Tränade lite skänkelvikningar, galoppövningar såsom öppna och sluta i galopp osv. Det gick faktiskt jättebra för att vara första träningen med stångbett och en hand på någon månad. 
Ghost har också haft lite svårt för galoppombyten. Men i söndags gick det faktiskt riktigt bra. Jag har provat olika metoder innan, sitta om till nästa sittben i sadeln osv. Men att vrida på axlarna, titta och öppna upp med skänkeln dit vi skulle var det rätta. Han gjorde klockrena byten varje gång! Så stolt över min polle!
en bild jag tog på älsklingen innan det första träningspasset..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: