Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

12 november 2012

Kategori: Allmänt

Som alla måndagar började skolan 9.00 och slutade 15.50, dock var sista lektionen matte (i tre timmar) men vi skulle göra någon sorts undersökning i grupp så det var ganska chill! 
När jag kom hem var det bara att plugga spanska och läsa i engelska boken, The Hunger Games. Jag ska nog aldrig i hela mitt liv läsa en till bok på svenska!!! Nu har jag duschat och ätit så nu ligger jag i sängen och ska snart kolla på ett avsnitt av White Collar. Riktigt bra serie och sjukligt snygg kille i den, Matt Bomer! Seriöst, jag dör. Han blir inte lika snygg på bild som han är i serien...
 
Hann inte rida idag, som vanligt på måndagar och onsdagar för jag slutar så pass sent så när jag är hemma så är det redan mööörkt ute.. :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: