Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

3 November 2012

Kategori: Allmänt

God morgon!
Gick upp för en timme sedan, skulle till stallet och rida men det ösregnade. Ska regna hela dagen, TRIST!
Ska dock åka bort dit om en stund, får en hö leverans och vi måste fluffa upp höet.. Snart börjar skolan, blev deprimerad redan i onsdags! Jag vill inte gå i skolan (jag vill dock träffa alla underbara människor!), men skolan tar upp hela min tid just nu, den tiden som jag skulle vilja jag lägga på att forma min polle till nästa tävlingssäsong och utvecklas med honom. Kanske inte det smartaste valet att läsa natur/natur med spets matte då men i alla fall..
Ska försöka blogga mer idag! :)
En bild från min instagram Hannsiis, följ mig gärna där! :)
Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: