Jagodas

Lever min dröm medan andra super bort sin!

Mörkrädd!

Kategori: Hästarna

Asså min häst är typ mörkrädd!
Det blev en runda på paddocken idag ändå. Dock var det ganska mörkt när jag började rida och kolsvart när jag hoppade av. Pollen blev extra rädd för allting idag. Däcken som står inne på banan, lyktor, sig själv osv var livsfarliga. Så det blev inte så mycket gjort idag. Lite öppna, sluta, flytta bakdelen, flytta framdelen och försöka få honom att lugna ner sig. 
Han gav upp lite tillslut men var fortfarande stissig. Det märks att han är ett Arabiskt Fullblod! 
Det med mörkrädd. Han går inte in i skjulet om inte någon annan häst är där. Han är som sin matte, lika livrädd för mörker! ;) Men med honom känner jag mig säker, min bebis! <3
Är han snygg eller är han snygg?? 
Btw, är det något speciellt som ni vill läsa om här på bloggen eller är det något som ni undrar? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: